Planer, organizer wpisów. Mój pierwszy projekt DIY.

19:54:00

Witajcie Kochani !
                Początek roku minął mi pod znakiem własnej twórczości, którą chciałabym się z Wami podzielić. Jak wiele innych blogerek wchodzę w Nowy Rok z postanowieniem regularniejszego publikowania wpisów na moim blogu. Stwierdziłam, że pomocnym narzędziem w realizacji tego postanowienia będzie planer/organizer postów, który pozwoliłby mi lepiej orientować się na jakim  etapie znajdują się wpisy, które chciałabym dla Was opublikować. Przeszukałam sklepy internetowe chcąc znaleźć prostsze, gotowe już narzędzie, jednak niestety nic ciekawego nie znalazłam. Stąd pomysł na publikację projektu, który być może przyda się właśnie Tobie. Zapraszam.

                Na początek kilka słów o moim organizerze. To mój pierwszy i całkowicie amatorski projekt graficzny, stworzony zupełnie spontanicznie. Bardziej niż na pięknym wyglądzie zależało mi na jego funkcjonalności, chociaż chciałam, żeby w jakimś stopni zadowalał mój (i mam nadzieję Wasz) gust. Proszę miejcie to na uwadze przy jego ocenie.
                Planer podzielony jest na poszczególne miesiące. Do każdego z miesięcy przyporządkowana jest tabelka z miejscem na 15 pomysłów na nowe, blogowe wpisy. Pierwsza kolumna to numer porządkowy wpisu. W drugiej „Uwaga ważny wpis” umieściłam jedynie kwadracik do zaznaczenia. Kolumnę stworzyłam z myślą o istotnych wpisach, na których stworzenie lub publikację mamy określony czas, bądź w inny sposób są one dla nas istotne. Kolumna trzecia to „Pomysł na wpis”, w którym znajdują się trzy informacje: „Tytuł”, „Kategoria”, „Tagi”. W kolumnie czwartej mamy „Zadania do wykonania” związane z wpisem. W wierszach poniżej umieściłam istotne moim zdaniem zadania, jakie sama wykonuję przy okazji pisania dla Was. Jeśli widziałybyście tutaj jakąś inną kategorię koniecznie dajcie mi o tym znać w komentarzach. Kolumna piąta „Wpis opublikowany” i wiersz poniżej to miejsce gdzie wystarczy zakreślić czy wpis został opublikowany w interesujących nas social mediach. Dla ułatwienia (i umilenia widoku ;-) zastosowałam ikonki poszczególnych social mediów z których sama korzystam. Jeśli korzystacie z czegoś jeszcze dajcie mi znać, a z czasem rozwinę ten projekt.
                Całość projektu w kolorystyce różowej, bardzo starałam się oddać efekt różowego złota przy nazwie poszczególnych miesięcy i efekt osobiście mi się podoba, chociaż jestem bardzo ciekawa Waszej opinii.
                Na blogerze mogę jedynie udostępnić plik w rozszerzeniu .jpg.
                Plik można pobrać za darmo poniżej – zastrzegam jednak, że projekt jest przeznaczony jedynie do użytku osobistego, nie zezwalam jednak na jego komercyjne użycie.
                Koniecznie dajcie mi znać co sądzicie o moim projekcie? Czy uważacie taki organizer za przydatny? A może macie jakiś swój patent lub pomysł na organizację blogowania, którym chciałybyście się podzielić? Czy chciałybyście zobaczyć więcej takich wpisów w przyszłości?

Pozdrawiam serdecznie





Dziękuję za każdy like, udostępnienie lub komentarz - to bardzo dużo dla mnie znaczy, a także pozwala mi odnaleźć moje czytelniczki i odwiedzić ich blogi.

You Might Also Like

3 komentarze

Najnowsze wpisy

Szukaj w tym blogu

Blog Archive

POLUB MNIE NA FACEBOOKU