Wieczorny spacer po Londynie. Fotorelacja.

19:34:00

Witajcie Kochani !

                Przez jakiś czas (a konkretnie przez ostatni weekendzik) nie było mnie na blogu, bo byłam w Londynie. Miasto ponownie mnie zauroczyło swoim niesamowitym klimatem. Tym razem po odwiedzinach w jednym z londyńskich muzeów (już o nim tworze post), wybrałam się na dość krótki (bo było niesamowicie zimno brrr…)ale za to intensywny spacer po Londynie. Jako, że dzień jest krótki, zastał mnie mrok, a miasto rozbłysło feerią barw ! Zobaczcie jak piękny jest Londyn po zmroku:-)


Na pierwszy ogień idą najbardziej znane atrakcje miasta czyli London Eye, Westminister Abby z Big Benem i Tower Bridge.



Widok na centrum od strony Tower Bridge.

Oraz kilka fotek z miasta zrobionych podczas spaceru.


Najbardziej spodobał mi się szyld tego pubu. Reklama dźwignią handlu. Niestety pub był okropnie zatłoczony i nie udało mi się napić tam piwka ;)


A Wy byłyście kiedyś w Londynie? A może chciałybyście kiedyś odwiedzić to miasto? Macie ochotę na nocny spacer po Londynie?

Pozdrawiam serdecznie




Dziękuję za każdy like, udostępnienie lub komentarz - to bardzo dużo dla mnie znaczy, a także pozwala mi odnaleźć moje czytelniczki i odwiedzić ich blogi.

You Might Also Like

4 komentarze

Najnowsze wpisy

Szukaj w tym blogu

Blog Archive

POLUB MNIE NA FACEBOOKU