Uwaga nowość !!! Zoeva Plaisir Box – zestaw trzech paletek do makijażu w świątecznym wydaniu. Idealny prezent dla miłośników makijażu.

18:02:00


Witajcie Kochani J
                Zbliżające się Święta to doskonała okazja nie tylko na zakup cudownych prezentów dla naszych bliskich, to także idealny moment na uzupełnienie swoich własnych kosmetykowych zasobów i zrobienie prezentu sobie. Właśnie teraz marki kosmetyczne oferują nam nowości i swoje bestsellery w zestawach świątecznych, których zakup pozwoli nam zaoszczędzić parę groszy. Przy okazji mamy szanse nacieszyć swoje oczy przepięknymi opakowaniami zestawów podarunkowych. Jeden z takich zestawów - Plaisir Box- znalazłam w ofercie marki Zoeva i zapragnęłam go mieć…


                Zoeva Plaisir Box to świąteczny zestaw trzech paletek do makijażu, zapakowanych w stylowe czarno - złote opakowanie. Paletki znajdujące się w zestawie to bestseller Zoevy paletka Cocoa Blend, a także dwie nowości  Carmel Melange i  Blanc Fusion. Paletka Cocoa Blend marzyła mi się od dawna (teraz cieszę się, że wcześniej jej nie kupiłam, a skusiłam się dopiero na ten zestaw), ma nieziemskie kolorki cieni, które z pewnością pozwolą na stworzenie świetnych makijaży, zwłaszcza dla posiadaczek niebieskich oczu. Z nowości Carmel Melange powalił mnie na kolana doborem kolorów cieni, które są po prostu boskie! Geniusz Blanc Fusion, polegający na idealnym wręcz doborze cieni do modelowania powieki doceniłam trochę później. Wszystkie trzy paletki są wyjątkowe, piękne i zachwycające. Gdybym w tej chwili miała wybrać tylko jedną to nie wiem na którą bym się zdecydowała.
                Zestaw prezentuje się tak:



                Samo pudełeczko Plaisir Box znajduje się w czarnym wysuwanym kartoniku, na zewnątrz jest czarne z delikatnymi złotymi detalami, w środku jest zdobione na złoty kolor. Wygląda to niesamowicie luksusowo i przywodzi na myśl elegancką torebkę. Wewnątrz opakowania mamy trzy paletki, każda z nich zapakowana jest w wysuwany kartonik. Paletki są średniej grubości (powiedziałabym, że około 1 cm), każda z nich zamykana jest na dość mocny magnes, co zapobiegnie przypadkowemu otworzeniu się paletki. Każda z paletek ma inny kolor, mi osobiście kojarzą się z tabliczkami czekolady – biała, mleczna i ciemna. Dodatkowo ozdobione są przyjemnymi dla oka złotymi wzorami. Wewnątrz każdej paletki znajduje się folia ochronna zabezpieczająca cienie. Warto wspomnieć, że paletki nie posiadają lusterka, chociaż dla mnie to nie jest ani wada ani zaleta, gdyż nigdy przy wykonywaniu makijażu nie korzystam z załączonych do produktów lusterek.
                Pudełeczko prezentuje się dostojnie i luksusowo. Od razu pomyślałam, że będzie to nie lada gratka dla każdej osoby zainteresowanej makijażem, bądź lubiącej powiew luksusu.

Kupując trzy paletki w zestawie oszczędzimy także parę funtów (bądź złotych), gdyż koszt jednej to 18 funtów, zaś za zestaw trzech zapłacimy 48 funtów. Mi (łowczyni promocji ;)) udało się zakupić Plaisir Box w cenie ok. 40 funtów (promocje na Black Friday), tym samym mogę powiedzieć, że jedną paletkę dostałam gratis.

Jeśli jednak interesuje Was zakup tylko jednej paletki zapraszam na wpisy:
              

Podoba Wam się Plaisir Box od Zoeva? Chciałybyście dostać taki prezent od Św. Mikołaja? A może macie inne typy na świąteczne prezenty? Z przyjemnością przeczytam Wasze komentarze.

Pozdrawiam serdecznie 






Dziękuję za każdy like, udostępnienie lub komentarz - to bardzo dużo dla mnie znaczy, a także pozwala mi odnaleźć moje czytelniczki i odwiedzić ich blogi.

You Might Also Like

0 komentarze

Najnowsze wpisy

Szukaj w tym blogu

Blog Archive

POLUB MNIE NA FACEBOOKU