Uwaga nowość !!! Paletka Zoeva Carmel Melange.

18:06:00

                W poprzednim wpisie – tutaj – napisałam dla Was o Zoeva Plaisir Box, w którym znajduje się między innymi paletka Zoeva Carmel Melange. Tam też odsyłam jeśli interesują Was informacje odnośnie ceny paletki i jej opakowania. W tym poście natomiast chciałam pokazać Wam z bliska cienie znajdujące się w tej przecudownej nowości od Zoeva.

               
            Zoeva Carmel Melange to kolejna już na rynku paletka proponująca nam zestaw intensywnych, nieoczywistych barw, które mi kojarzą się z piękną, złotą jesienią. Mamy tutaj róże, czerwienie, złota, brązy…Cienie są matowe i perłowe. Pigmentacja cieni jest niesamowita, bardzo intensywna.
            


             Kolory jakie mamy do wyboru to:
WAX PAPER – jasny beż, matowy,
UNIVERSAL DELIGHT – jasny brąz, matowy,
AFTERTASTE – czerwień, matowy,
182° - miedź, perłowy,
LIQUID CENTRE – miedziany brąz, perłowy,
ALCHEMY -  „rudy” brąz, matowy,
START SOFT – intensywny ciepły brąz, karmel, matowy
FINISH SENSUAL – ciemny brąz, matowy
ALMOST BURNT – piękne złoto, perłowe,
EDIBLE GEM – śliwka z drobinkami.
                Kompozycja i dobór cieni do tej paletki bardzo mocno trafia w mój gust, dodatkowo dosłownie każdy z cieni z osobna podoba mi się na swój sposób. Szkoda, że jest ich tylko 10 ;) Myślę, że cienie będą bardzo ładnie podbijały kolor niebieskiej, szarej i zielonej tęczówki oka.
                A Wam jak podoba się paletka Carmel Melange od Zoevy? Odważyłybyście się na takie kolory w makijażu?

Tutaj możecie przeczytać o Zoeva Plaisir Box, Zoeva Cocoa Blend i Zoeva Blanc Fushion.

Pozdrawiam




Dziękuję za każdy like, udostępnienie lub komentarz - to bardzo dużo dla mnie znaczy, a także pozwala mi odnaleźć moje czytelniczki i odwiedzić ich blogi.

You Might Also Like

0 komentarze

Najnowsze wpisy

Szukaj w tym blogu

Blog Archive

POLUB MNIE NA FACEBOOKU