Uwaga nowość !!! Paletka Zoeva Blanc Fushion.

18:04:00

                Zapraszam na kontynuacje wpisu o platekach Zoeva tworzących zestaw Zoeva Plaisir Box. Tym razem czas na uroczą paletkę Zoeva Zoeva Blanc Fushion. Jeśli interesują Was informacje odnośnie ceny paletki i jej opakowania zapraszam tutaj. W tym poście natomiast chciałam pokazać Wam z zawartość uroczej nowości od Zoeva.

      
          Paletka Zoeva Blanc Fushion początkowo nie zwróciła mojej uwagi tak mocno jak jej siostrzana nowość Carmel Melange. Dobór cieni wskazuje, iż ma jest to uniwersalna paletka, do makijaży zarówno dziennych i wieczorowych, która z pewnością pozwoli nam na precyzyjne wymodelowanie powieki. Początkowo myślałam, że to kolejna paletka tego rodzaju, później dopiero zrozumiałam, że jej urok polega właśnie na tym precyzyjnym i bardzo przemyślanym doborze kolorów. Cienie są matowe i perłowe, w kolorystyce dominują brązy, pojawiają się także odcienie złota (w tym nietuzinkowy VISIONS OF GOLD – azteckie złoto), miedzi i srebra.


W paletce mamy również 10 kolorów:
NOBLE – srebrny, perłowy,
SINGLE ORIGIN – złoty, perłowy,
VISIONS OF GOLD – wspomniane powyżej azteckie złoto, miodowe J
LATE BLOOMER – ciepły brąz, karmelowy, perłowy,
SWEETNESS LINGERS – brąz z domieszką różu, perłowy,
TRAVEL INSPIRED – beż, matowy,
JOY IN A BOX –  jasny brąz, matowy,
CONCHED – ciemny brąz, matowy,
QUESTION OF TASTE – ciepły, karmelowy brąz, matowy,
LAST BITE – bardzo ciemny brąz.

                Urocza paletką, po którą z pewnością będę bardzo często sięgać. Myślę, że będzie pasować każdemu kolorowi tęczówki.

Jak Wam się podoba ta paletka? Macie swoje typy wśród uniwersalnych paletek cieni?
Tutaj możecie przeczytać o Zoeva Plaisir Box, Zoeva CocoaBlend i Zoeva Carmel Melange.

Pozdrawiam







Dziękuję za każdy like, udostępnienie lub komentarz - to bardzo dużo dla mnie znaczy, a także pozwala mi odnaleźć moje czytelniczki i odwiedzić ich blogi.

You Might Also Like

0 komentarze

Najnowsze wpisy

Szukaj w tym blogu

Blog Archive

POLUB MNIE NA FACEBOOKU