Bestseller od Zoeva – paletka Cocoa Blend.

18:05:00

                Palety cieni Cocoa Blend od Zoevy chyba nie trzeba nikomu przedstawiać, wszak to jeden z najpopularniejszych w blogosferze kosmetyków. Teraz wraz z zakupem zestawu Zoeva Plaisir Box paletka wzbogaciła moją kosmetyczną kolekcję i w tym poście chciałam Wam pokazać jak się prezentuje.


                Paletkę Cocoa Blend chciałam mieć od bardzo dawna, gdyż zachwyca mnie kompozycja cieni, które z pewnością będą wyglądać wspaniale w kontraście z niebieskim kolorem tęczówki (choć oczywiście nie tylko). Mamy cienie jasne, złociste, ciemne aż do czerni. Paletka stwarza ogromne możliwości pod kątem różnorodności makijażu. Dziś cieszę się, że tymczasowo wstrzymałam się z zakupem i paletę znalazłam w zestawie Plaisir Box. We wpisie dotyczącym zestawu znajdziecie informacje o opakowaniu paletki i jej cenie.


                Paletka Cocoa Blend składa się z 10 cieni, perłowych i matowych. Kolory jakie mamy do wyboru to:
BITTER START – biały, matowy,
SWEETER END - brudny róż, perłowy,
WARM NOTES – róż, perłowy,
SUBTLE BLEND – brąz, perłowy,
BEANS ARE WHITE – czarny, matowy,
PURE GANACHE – szampański, złoty, perłowy,
SUBSTITIUTE FOR LOVE – karmelowy, matowy,
FRESHLY TOASTED – brąz, matowy,
INFUSION – grafit ze złotymi drobinkami,
DELICATE ACIDITY – śliwka, perłowy.

                 Niesamowita paletką, która pomoże mi przy makijażach typu smoky ale nie tylko.
Co o niej sądzicie? Jaką paletką lubicie wykonywać makijaż smoky eyes ?
Tutaj możecie przeczytać o Zoeva Plaisir Box, Zoeva BlancFusion i Zoeva Carmel Melange.

Pozdrawiam







Dziękuję za każdy like, udostępnienie lub komentarz - to bardzo dużo dla mnie znaczy, a także pozwala mi odnaleźć moje czytelniczki i odwiedzić ich blogi.

You Might Also Like

0 komentarze

Najnowsze wpisy

Szukaj w tym blogu

Blog Archive

POLUB MNIE NA FACEBOOKU