Zakupy na Aliexpress część II. Sztuczne rzęsy, akcesoria do rzęs, pędzle, jade roller, akcesoria do paznokci.

17:25:00

Witajcie.
                Po raz kolejny przychodzę do Was z wpisem o zakupach na Ali, o poprzednich możecie przeczytać klikając tutaj. Tym razem skusiłam się na akcesoria do rzęs, paznokci i makijażu. Nie spodziewałam się po nich wiele, a jednak produkty z Ali znowu zaskoczyły mnie dobrą jakością i bez części z nich nie wyobrażam sobie urodowych rytuałów. Oczywiście trafiły się także zakupy nie do końca udane. Zapraszam do lektury.



1. Pędzle do makijażu – zestaw 7 sztuk. Pędzelki mają przepiękny kolorek różowego złota, który jest bardzo modny w tym sezonie, dodatkowo syntetyczne różowe włosie. Wyglądem przypominają pędzle Real Techniques Bold Metals (oraz wzorowane na nich pędzle Makeup Revolution).  Trzonki są plastikowe, bardzo długie, dla mnie niesamowicie wygodne. Skuwki pędzelków są metalowe, a włosie cudownie miękkie. Muszę przyznać, że bardzo polubiłam te pędzelki i w pierwszej kolejności po nie sięgam wykonując makijaż. Aplikacja produktów jest dużo przyjemniejsza. Cena to jedyne 4,15 funtów, przesyłka do Wielkiej Brytanii trwała ok. 2 tygodni. Początkowo pędzle miały bardzo nieprzyjemny, intensywny zapach kleju, którego pozbyłam się dopiero po kilku myciach. Ich wykonanie nie jest perfekcyjne – widoczne luki w mocowaniu skuwki do trzonka pędzla oraz drobne wyszczerbienia na rączkach. Kupiłam tutaj. Ocena działania – 10/10, Wygląd/zapach-5/10, czas przesyłki 10/10.

2. Czarno-różowa zalotka do rzęs – zalotkę poleciła mi koleżanką i muszę przyznać, że był to strzał w 10. Zalotka jest bardzo wygodna w użyciu, dobrze leży w dłoni, bardzo dobrze dociera do wszystkich rzęs, ładnie i na długo je podkręca. Do zalotki dołączona była plastikowa część łącząca nóżki, ale gdzieś mi zaginęła (a warto ją zatrzymać, gdyż ułatwia przechowywanie zalotki w kosmetyczce). Cena to 1,17 funtów, przesyłka bardzo szybka – ok. 2 tygodnie. Zakupiłam ją tutaj. Ocena działania/wyglądu -10/10, czas przesyłki 10/10.

3.  Sztuczne rzęsy – kolejne bardzo dobrej jakości rzęsy z Aliexpress. Gęste, czarne, na czarnym pasku. Zdecydowanie do wieczornego makijażu. Przesyłka trwała nieco dłużej niż zwykle, sam proces realizacji zamówienia trwał ok. 4 dni. Model, który posiadam nie jest dostępny w sprzedaży na ten moment, link do sklepu tutaj. Ocena wyglądu -10/10, czas przesyłki 7/10.

4. Obcinaczki do skórek – tego typu obcinaczki do skórek to niezbędnik mojego manicure, gdy nie mam za dużo czasu. Te z Ali w niczym nie odbiegają od tych jakie do tej pory kupowałam w drogerii lub kiosku. Dodatkowo za jedyne 0,78 funta mam 10 sztuk. Przesyłka ok. 2 tygodnie. Zapewne zakupię ponownie. Link do produktu tutaj. Ocena produktu 10/10, czas przesyłki 10/10.

5. Wielostronny pilniczek do paznokci – pilniczek z ali okazał się być produktem nieco słabszej jakości niż te, które można kupić w drogerii lub kiosku. Poszczególne warstwy produktu ścierają się bardzo szybko, już przy pierwszym użyciu. Generalnie średniaczek. Czas przesyłki był dobry ok. 2 tygodnie. Raczej nie kupię ponownie. Cenat to tylko 0,32 funta. Link tutaj. Ocena działania 5/10, czas przesyłki 10/10.

6. Pęseta do klejenia sztucznych rzęs – w zasadzie nic nie mogę zarzucić pęsecie do klejenia sztucznych rzęs. O najzwyklejszy, niczym nie wyróżniający się produkt. Przyklejenie rzęs z jej pomocą okazało się dość trudnym zadaniem, jakoś lepiej robi się to z użyciem zwykłej pęsety do brwi. Czas przesyłki ok. 2 tygodnie. Cena to jedyne 0,36 funta. Kupiłam tutaj.  

7. Jade roller – na taki gadżet nakręciłam się bardzo po tym jak zobaczyłam coś podobnego w boxie przygotowanym specjalnie dla sklepu internetowego Cult Beauty przez Lilly Pebles i Annę (Viviana does Makeup).  Roller z jadeitem ma ułatwiać drenaż limfatyczny, usprawniać krążenie krwi, eliminować opuchliznę i spłycać zmarszczki. Niestety nie mam pewności co do tego czy jadeit w moim egzemplarzu jest prawdziwy. Poza tym roller miał brzydkie wyszczerbienia na rączce, a metalowe mocowanie nie jest estetycznie przymocowane do rączki i kamieni. Użytkowo roller spisuje się dobrze i masaż nim jest sporą przyjemnością. Niestety jakoś nie mam czasu i ochoty często go używać. Przesyłka trwała ok. 3 tygodnie. Cena 1,36 funta. Zakupiony tutaj.  Ocena działania/wyglądu 7/10, czas przesyłki 7/10.

Tym razem nacięłam się niestety na jeden bubel, a dwie przesyłki w ogóle do mnie nie dotarły.

Bublem okazał się :
1. Czyścik do szczotek do włosów – ten dziwny sprzęt rozpadł się już przy pierwszej próbie użycia. Metalowe ząbki połączone są za pomocą zwykłej taśmy ozdobnej i wciśnięte w plastikową rączkę. Wystarcza zahaczenie o cokolwiek a ząbki wypadają z rączki i trzeba się nieźle namęczyć, żeby je włożyć z powrotem (co tym bardziej dziwi, gdyż urządzenie ma służyć właśnie do zahaczania o włosy na szczotce). Urządzenie nie spełnia zadania do jakiego zostało stworzone, przez co jest całkowicie nie przydatne. Totalny bubel. Jedna sztuka kosztowała jedyne 0,56 funta. Przesyłka ok. 2 tygodnie. Zakupiłam go tutaj.  Ocena działania 0/10, czas przesyłki 10/10.

Nie dotarły do mnie:
1. Nożyczki do brwi – i oprócz tego bardzo słaby, zerowy wręcz kontakt ze sprzedawcą. Zdecydowanie odradzam. Link do sklepu tutaj.
2. Szablony do brwi – w przypadku tego zakupu przynajmniej kontakt ze sprzedawcą był wzorowy. Niestety produkt zaginął gdzieś podczas transportu. Link do sklepu tutaj.
                
Tak prezentują się moje ostatnie zakupy z ali. Dajcie znać czy znalazłyście tutaj coś interesującego, albo czy może same wyhaczyłyście jakieś hity?

Pozdrawiam.




You Might Also Like

0 komentarze

Najnowsze wpisy

Szukaj w tym blogu

Blog Archive

POLUB MNIE NA FACEBOOKU