Uwaga nowość !!! Batiste Instant Conditioner Repair & Restore with Keratin– natychmiastowa odżywka do włosów w sprayu z keratyną.

19:38:00

Uwaga nowość !!! Batiste Instant Conditioner Repair & Restore with Keratin– natychmiastowa odżywka do włosów w sprayu z keratyną.

Witajcie Kochani J

                Dawno na blogu nie było włosowego tematu, a i marka Batiste, produkująca moje ulubione suche szampony do włosów, wypuściła na rynek dwie nowości o których warto wiedzieć. Na razie udało mi się dorwać jedną z nich (o drugiej napiszę jak tylko wpadnie w moje rączki) – czyli wspomnianą w tytule natychmiastową odżywkę do włosów. Batiste i odżywka do włosów? Ciekawe co to takiego?



                 

                Odżywka w spray od Batiste zaciekawiła mnie od razu gdy tylko zauważyłam ją na sklepowej półce, wszak to chyba pierwszy tego typu produkt do pielęgnacji włosów na rynku. Wszak mamy pod dostatkiem wiele odżywek stosowanych na suche włosy, lub bez spłukiwania, a jednak żadnej w wersji Instant w sprayu. Odżywkę kupujemy w 200 ml kolorowym opakowaniu, które wpisuje się w dobrze już znaną stylistykę marki.  Fioletowo - różowe mazajki na białym tle wyjątkowo trafiły w mój gust. Sam  przycisk do rozpylenia produktu, różni się nieco od tych znanych nam z suchych szamponów, jest duży, niebieski i ma wygodne, prążkowane wykończenie, dzięki któremu nasze palce nie ześlizgnął się z odżywki w trakcie użycia.



                Sama odżywka jest w postaci mgiełki (dokładnie takiej samej jak suchy szampon albo lakier do włosów), którą według zaleceń producenta rozpylamy od połowy włosów w dół i na końce włosów. Spryskiwania włosów u nasady trzeba unikać, gdyż odżywka może obciążać. Produkt zawiera keratynę, która ma pomóc w odbudowie włosów i dodatkowo je wzmacniać. Odżywka Batiste ma nawilżać włosy i dawać im dodatkowy blask. Może być stosowana samodzielnie, ale także po użyciu suchego szamponu na włosy u nasady. Najbardziej byłam ciekawa tego drugiego zastosowania odżywki, gdyż po suchym szamponie moje włosy niekiedy wydają się szorstkie i przesuszone zwłaszcza po całym dniu. Produkt ma bardzo przyjemny, świeży, kwiatowy zapach, który przez jakiś czas utrzymuje się na włosach.

SKŁAD:
Alcohol Denat., Butane, Isobutane, Crambe Abyssinica Seed Oil, Propane, Parfum, Panthenol, Cocoyl Hydrolyzed Keratin, Plukenetia Volubilis Seed Oil, Hexyl Cinnamal, Limonene, Ethyl Ester Of Hydrolyzed Silk, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Tocopherol, Glycine Soja Extract


                Jakie są efekty stosowania odżywki Batiste? Konsystencja produktu jest bardzo lekka, po zastosowaniu na włosy delikatnie dociąża je, ale ich nie obciąża. Po całym dniu z odżywką na włosach wyglądają dobrze, nie są nieświeże. Co do nawilżenia i większego blasku różnica w wyglądzie włosów jest bardzo subtelna, chociaż może dla kogoś ze zniszczonymi włosami będzie bardziej widoczna. Ja największą różnicę zauważyłam na końcówkach, które (w moim przypadku wiecznie przesuszone) wyglądają zdrowo, są nawilżone i pełne blasku. Nie jestem w stanie jeszcze ocenić długofalowych efektów stosowania produktu (zwłaszcza działania odbudowującego i wzmacniającego), jednak po zużyciu buteleczki do końca dam Wam o tym znać przy okazji wpisu z cyklu Projekt denko. Podoba mi się wygoda i szybkość stosowania produktu, ot spryskujemy czuprynę i mamy odżywianie z głowy, albo na głowie ;)
                Cena produkt to 3,99 funtów (drogerie Boots i Superdrug), jednak obecnie jako nowość dostępna jest za pół ceny 1,98 funta.

                Zaciekawiła Was ta nowość? Macie ochotę ją wypróbować?

Dziękuję za każdy like, udostępnienie lub komentarz - to bardzo dużo dla mnie znaczy, a także pozwala mi odnaleźć moje czytelniczki i odwiedzić ich blogi.

You Might Also Like

0 komentarze

Najnowsze wpisy

Szukaj w tym blogu

Blog Archive

POLUB MNIE NA FACEBOOKU