Jedna paletka dwa makijaże – Makeup Revolution Love Chocolate.

21:30:00

Witajcie Kochani J

                Wreszcie odważyłam się przygotować dla Was wpis, który marzył mi się od dawna – zabawę z cieniami J Wykorzystałam w tym celu jedną z najnowszych paletek MUR Lve Chocolate – o której pisałam dla Was tutaj, gdyż sądzę, że spora część z Was chciałaby zobaczyć tą paletkę w akcji. Przygotowałam dla Was dwa makijaże jeden słodki, drugi bardziej drapieżny. Samo fotografowanie makijażu (na samej sobie pierwszy raz w życiu) okazało się zdaniem niezwykle trudnym i czasochłonnym, stąd bardzo proszę o wyrozumiałość.





Makijaż pierwszy:
Cieniowanie – Paletka MUR Love Chocolate
 – zewnętrzny kącik oka i załamanie powieki kolorek Love,
- środek powieki – zmieszane kolorki Candy i Heart,
- wewnętrzny kącik oka – Whipped
- dolna powieka : wewnętrzny kącik – Heart, linia rzęs Pink.
Rzęsy: L’oreal Miss Hippie,
Linia wodna – beżowa konturówka do powiek Inglot Kohl
Makijaż drugi:

Cieniowanie – Paletka MUR Love Chocolate
- zewnętrzny kącik i załamanie powieki – zmieszane cienie Choc i Chip
- środek powieki - Whipped
- wewnętrzny kącik – Premium
-dolna powieka : wewnętrzny kącik do połowy linii rzęsy Whipped, linia rzęsy: Mieszanka cieni Chock and Chip
 Rzęsy: Max Factor False Lash Effect (klasyczny)
Linia wodna – beżowa konturówka do powiek Inglot Kohl.
Drugi makijaż, aż prosił się o dodanie kreseczki, w tym celu użyłam mojego ulubionego ostatni eyelinera w kałamarzu Miss Sporty Pump Up Booster 24h.



Jak Wam się podoba takie cieniowanie? Który z makijaży bardziej Wam przypadł do gustu? A może żaden z nich? Dajcie znać w komentarzach co myślicie o takich postach.
Pozdrawiam







Dziękuję za każdy like, udostępnienie lub komentarz - to bardzo dużo dla mnie znaczy, a także pozwala mi odnaleźć moje czytelniczki i odwiedzić ich blogi.

You Might Also Like

0 komentarze

Najnowsze wpisy

Szukaj w tym blogu

Blog Archive

POLUB MNIE NA FACEBOOKU