Revlon Colorstay Gel Envy długotrwały lakier do paznokci z efektem żelu. Plus moja prośba dotycząca lakierów hybrydowych.

21:00:00

Witajcie Kochani !

                Jeśli podobnie jak ja nadal nie zdecydowałyście się na zakup zestawu do hybryd i dalej szukacie alternatywy w postaci lakieru niewymagającego utwardzania w lapie to mogłyście trafić na zestaw od Revolon – Colorstay Gel Envy. W dzisiejszym poście dzielę się z Wami moją opinią i wrażeniami z używania zestawu: lakieru i topu. Zapraszam.

       
          W skład zestawu Colorstay Gel Envy wchodzi top i dowolnie wybrany kolor lakieru. Według producenta top (nr 010 transparentny) to najtwardszy z dostępnych w ofercie Revlon topów do paznokci, oparty na technologii DiamondFlex™. Top ma idealnie współpracować z długotrwałą emalią Colorstay, która jest dostępna w 38 kolorach. Kolorek na jaki się skusiłam to Joker’s Wild (nr 640) – pastelowy pomarańcz. Top i emalia Revlon ma gwarantować kolor jakości koloru jaki uzyskamy podczas wizyty w profesjonalnym salonie kosmetycznym i diamentowy połysk.
                Oba produkty znajdują się w sporych, 11,7 ml buteleczkach. Mają dość ciekawy, rzadko spotykany aplikator w postaci dwóch pędzelków.

                Malowanie paznokci za pomocą pędzelków jest początkowo dość trudne, gdyż można nabrać zbyt dużą ilość produktu. Gdy nabierzemy wprawy połączone pędzelki okazują się być dobrym, dużo szybszym rozwiązaniem niż pojedynczy pędzelek. Jedna warstwa koloru nie do końca pokrywa płytkę paznokcia, przez co nie prezentuję się zbyt dobrze. Dwie warstwy o wiele lepiej dają radę, jeśli jednak macie nierównomierną strukturę paznokcia, możecie mieć podobnie jak ja problem z jego całkowitym pokryciem. Top za to bardzo mi się spodobał. Faktycznie nadaje paznokciom ładny połysk. Efekt jaki możemy uzyskać bliski jest lakierom żelowym.

                Trwałość lakieru wyniosła dokładnie 4 dni, co jak na drogeryjny lakier jest w moim przypadku sporym sukcesem. Piątego dnia lakier odprysnął w kilku miejscach i musiałam go zmyć. Podkreślę, że na moich paznokciach zwykły lakier trzyma się najwyżej jeden, dwa dni bez odprysków.
                Podsumowując zestaw od Revlon uważam za całkiem udany. Podoba mi się fajny kolorek i ostateczny efekt przypominający żele. Trwałość mogłaby być lepsza.
              
  A Wy co sądzicie o tym kolorku? Podoba Wam się zestaw od Revlon?

P.S. W dalszym ciągu waham się nad zakupem zestawu do hybryd. Długotrwałe lakiery do paznokci „wiszą” na mojej wish liscie już od mniej więcej roku, a jednak mam przed nimi pewne opory. Przede wszystkim obawiam się alergii na te produkty, a także wpływu używania lampy UV na skórę w częstotliwości ok. co dwa tygodnie w dłuższym okresie czasu. Jeśli macie jakieś doświadczenia z samodzielnym stosowaniem lakierów hybrydowych w domu to dajcie mi znać. Napiszcie mi także jakich lakierów hybrydowych używacie i jaki sprzęt polecacie? A może macie z nimi złe doświadczenia np. borykacie się z alergią bądź podobnie jak ja macie przed alergią obawy. Liczę na Wasz odzew.


Pozdrawiam serdecznie


You Might Also Like

0 komentarze

Najnowsze wpisy

Szukaj w tym blogu

Blog Archive

POLUB MNIE NA FACEBOOKU