Kredka do brwi warta zakupu - Soap & Glory Archery 2-in-1 Brow Filling Pencil & Brush.

21:47:00

Chyba nikogo nie trzeba przekonywać o ogromnej roli brwi w makijażu. Odpowiednio wypielęgnowane i podkreślone są w stanie zupełnie odmienić wygląd naszej twarzy.  Wykonując makijaż brwi warto sięgnąć po odpowiednie produkty – niezmieniające koloru w ciągu dnia, niewpadające w niechciane tony, trwałe. Wybierając kredkę do brwi sięgnęłam po produkt cieszący się sławą i dobrą opinia w wirtualnym świecie, czyli kredkę Archery od Soap & Glory. Jeśli jesteście ciekawe mojej opinii o niej to zapraszam.




            Kredkę od Archery zakupiłam w promocyjnej cenie 6 funtów (drogeria Boots), jej standardowa cena to 8 funtów. Kolor jaki wybrałam to Hot Chocolate. Niestety do wyboru mamy tylko trzy odcienie kredki, co jest sporym minusem tego produktu. Mi osobiście najbardziej pasowałby popielaty kolor kredki, jednak takiego do wyboru nie mamy. Hot Chocolate to średni zimny brąz. Kolor nie nadaje brwiom rudawych, ciepłych odcieni, co z kolei przemawia za zakupem tej kredki.
            Sama kredka jest dwustronna – z jednej strony mamy wysuwany sztyft z kosmetykiem, z drugiej szczoteczkę do wyczesywania brwi. Sztyft kredki jest wysuwany, nie wymaga ostrzenia, chociaż nie miałabym nic przeciwko, gdyby była taka możliwość. Obie części znajdują się pod skuwką, co jest fajnym rozwiązaniem, pozwalającym na uniknięcie złamania, lub zniszczenia produktu. Opakowanie jest plastikowe, czarne, ze złotymi napisami, które niestety w błyskawicznym tempie znikają z opakowania.


Twardość kredki oceniam jako średnią (nie za twarda, ale z pewnością daleko jej do określenia miękka). To kolejne dobre rozwiązanie dzięki czemu nie ciapie się podczas malowania, a za jej pomocą można stworzyć zarówno cienkie jak i grubsze linie. Dość wygodnie operuje się nią między włoskimi brwi i łatwo można wypełnić ubytki w brwiach. Kredka jest trwała, nie rozmazuje się, nie blaknie w ciągu dnia.
Kredkę zakupiłam w lipcu tego roku i po 3 miesiącach prawie codziennego używania nie widzę dużego ubytku, więc jej wydajność jest wysoka.
Kredkę Archery polecam zwłaszcza osobom, które wśród trzech oferowanych odcieni znajdą odpowiedni dla siebie. Za w miarę przystępną cenę dostajemy bardzo fajną jakość. Podobno kredka Archery jest tańszą wersją słynnej Brow Wiz od ABH, której nie miałam okazji jeszcze wypróbować, bo nieco odstrasza mnie dość wysoką ceną, a jednak kusi mnogością kolorów i dobrą sławą. Jeśli któraś z Was miała okazję korzystać z obu kredek i mogłaby się wypowiedzieć czy warto Brow Wiz zakupić, to będę bardzo wdzięczna za komentarz. Jeśli macie do polecenia inne porządne kredki do brwi, to również zostawcie komentarz.
Pozdrawiam serdecznie
Joanna

You Might Also Like

0 komentarze

Najnowsze wpisy

Szukaj w tym blogu

Blog Archive

POLUB MNIE NA FACEBOOKU