Avène Eau Thermale - woda termalna.

15:54:00

Dlaczego sięgnęłam po ten produkt?

                Woda termalna Avène znalazła miejsce mojej kosmetyczce jako remedium na skutki uboczne początkowych problemów przy stosowaniu szczoteczki sonicznej Foreo Luna Mini. Jak pisałam w tym poście – klik klik – miałam wówczas problemy z podrażnieniem i czerwienieniem się skóry po oczyszczeniu jej szczoteczką. Avene wybrałam głównie dlatego, że marka została mi polecona przez koleżankę mającą problemy z wrażliwą cerą naczynkową. Dotychczas nie miałam okazji wypróbować kosmetyków tej marki i postanowiłam dać im szansę.


Opis:

Wodę termalną zakupiłam w bardzo dużej bo aż 300 ml butelce, bowiem pod względem cenowym był to najkorzystniejszy wybór. Opakowanie bardzo eleganckie stylistycznie, przyjemne dla oka. Co ważne dla mnie zafoliowane, dzięki czemu wiem na 100%, że nikt wcześniej nie używała produktu. Ogromny plus w moich oczach. Butelka z aerozolem – bardzo łatwa i przyjemna w użyciu – dozuje odpowiednią ilość produktu w odpowiedni sposób (jedno psiknięcie rozpyla chmurkę produktu, która otula twarz).

Skład:

Jak można się domyślić skład to Avene Thermal Spring Water (Avene Aqua). Tutaj szczegółowy opis właściwości tej wody.

Co obiecuje producent?

„Konfekcjonowana bezpośrednio u źródła, zachowuje wszystkie swoje właściwości kojące, łagodzące i zmniejszające podrażnienia.
Korzyści
Dobroczynna i delikatna Woda termalna Avène trwale chroni Twoją skórę...
  • po drobnych zabiegach
  • w przypadku zaczerwienień skóry
  • przy podrażnieniach skóry
  • po kąpielach słonecznych
  • przy pieluszkowym zaczerwienieniu skóry
  • po demakijażu
  • po goleniu
  • po wysiłku sportowym
  • po depilacji
  • dla odświeżenia w podróży

Czy jest dla mnie ?

Woda termalna Avène w aerozolu jest szczególnie polecana do pielęgnacji skóry wrażliwej, nadwrażliwej lub podrażnionej” (tekst tutaj
klik klik).

Jakie są moje oczekiwania?

                Oczekiwałam przede wszystkim ukojenia podrażnionej skóry twarzy po jej oczyszczeniu Luną Mini.

Czas testu:

Produkt zaczęłam testować w lutym. Recenzja pojawi się wkrótce.

Cena:

Ja swoją wodę zakupiłam w drogerii Boots w cenie 10 funtów. Obecnie natomiast najchętniej robię zakupy w sklepie Cocooncenter, gdzie można dostać wodę prawie połowę taniej.

Dostępność:

Produkt znajdziecie w aptekach, także tych internetowych.
Tak wygląda zestawienie najważniejszych informacji o wodzie termalnej od Avene. Moja ocena tego produktu znajduję się tutaj.


A Wy jakie wody termalnej używacie? Jaką polecacie? A może stosujecie coś lepszego?
Pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze

Najnowsze wpisy

Szukaj w tym blogu

Blog Archive

POLUB MNIE NA FACEBOOKU