Hollywood Beauty Super Gro – czy można zwiększyć przyrost włosów o 5 cm w ciągu miesiąca?

20:51:00

Czas na podsumowanie moich miesięcznych zmagań z Hollywood Beauty Super Gro. 


Kto testował?

Odsyłam do linka z opisem moich włosów.

W jaki sposób stosowałam produkt?

                Opis mojej techniki stosowania Super Gro znajdziecie tutaj i generalnie starałam trzymać się tego sposobu. Raz jeszcze poniosła mnie fantazja i zgubiła własna arogancja, nałożyłam produkt na całe włosy myśląc naiwnie że mam do perfekcji opanowane zmywanie tego cuda i niestety 3 dni chodziłam z totalnie przetłuszczonymi włosami L Dlatego jeszcze raz podkreślam trzymajcie się techniki o której wspomniałam powyżej. Produkt stosowałam tylko w weekendy – w piątek na noc i w sobotę na noc.

Spis produktów i kuracji jakie stosowałam jednocześnie.

                Nie stosowałam żadnej innej kuracji na porost włosów (masek, wcierek, suplementów).
Do oczyszczania włosów stosowałam szampon JOHNSON’S® Baby, a także zestaw od L’oreal Extraordinary Clay (tutaj).

Efekty jakie zauważyłam.

                1. Jeśli chodzi o wzrost włosów to pozostawiam to Waszej własnej ocenie, mi osobiście wydaje się, że włosy coś nieco tam urosły i jakby więcej niż zazwyczaj. Efekt może nie jest powalający, ale  być może to wina tego, że stosowałam maść dość rzadko (2 razy na tydzień).
2. Najlepszy efekt i ten który najbardziej mi się podoba to zwiększenie objętości włosów (kucyka). O co mi chodzi konkretnie? Jeśli nałożymy produkt na skalp i do długości włosów na jakiej wiążemy je w kucyk (może centymetr powyżej) i uda nam się zmyć dobrze produkt, możemy uzyskać bardzo fajny efekt grubszych włosów, bardziej gęstych, grubszego kucyka. Jest to fajne, jednak również dość ryzykowne, bowiem jak wspomniałam wielokrotnie produkt ciężko zmyć i im mniej porowate są włosy tym cięższa czeka nas z myciem przeprawa.
3. Uniesienie włosów u nasady – po zastosowaniu maści jedynie na skalp i jej zmyciu mamy pięknie uniesione włosy u nasady. To było dla mnie spore zaskoczenie, bowiem spodziewałam się raczej tego, że na następny dzień będą obciążone i klapnięte, a tu miła niespodzianka.
4. Włosy w miejscach gdzie stosowałam maść przyjemnie gładkie i lśniące.
5. Dobrze się  sprawdza do samodzielnego zabezpieczania końcówek włosów.

Co polubiłam w Super Gro:

1. Niezłe efekty. Widzę pozytywne skutki stosowania tej maści. Jestem bardzo ciekawa czy może ktoś odkrył jakiś sposób na stosowanie tej maści na całe włosy, jeśli tak to koniecznie podzielcie się wiedzą w komentarzach.
2. Niska cena.
3. Niesamowita wydajność, jedno opakowanie prawdopodobnie mi wystarczy przez co najmniej rok.
4. Maść można stosować do zabezpieczenia końcówek włosów.
5. Maść można stosować do pielęgnacji rzęs i w przeciwieństwie do samego czystego olejku rycynowego nie spływa on do oczu.
6. Niezły skład, w przeważającej ilości naturalne składniki.

Z czym musiałam się liczyć?

1. Zmycie produktu jest bardzo uciążliwe, nawet gdy stosujemy go tylko na skalp. Zastosowanie go na całe włosy oznacza totalną katastrofę, zaś kilkukrotne zmywanie włosów oczyszczającym szamponem bardziej im szkodzi niż służy.
2. Trzymanie produktu na włosach, skalpie jest bardzo nieprzyjemne. Przynajmniej dla mnie. Włosy są bardzo mocno obciążone, są całe tłuste, lepkie, posklejane, ciężkie. Przy skalpie czuje się charakterystyczne zmęczenie włosów (przy cebulkach).
3. Mam wrażenie że moje włosy „duszą się”. Struktura maski po nałożeniu jest bardzo zwarta, jakby się miało foliową siatkę na włosach. Obawiam się, że cebulki włosów nie mogą swobodnie oddychać, a to może z czasem doprowadzić do wypadania włosów, czego chciałabym uniknąć.
4. Maść zapycha pory. Po jej użyciu na moim skalpie kilkakrotnie pojawiły się wypryskiL
5. Brak sensownej instrukcji stosowania tego produktu na opakowaniu. Jedynie na własnych próbach i błędach mamy możliwość nauczenia się jak z Super Gro postępować. Produkt jest dla mnie osobiście dość nietypowy i między innymi przez to powinien być zaopatrzony w stosowną instrukcję stosowania. Tak naprawdę to nadal nie wiem czy stosowałam go właściwie. Na wielu blogach i vlogach spotkałam się ze stwierdzeniem, że produkty Hollywood Beauty to nie hity tylko najgorsze buble na jakie dziewczyny mogły trafić. Wszystko przez to, że podobnie jak ja użytkowniczki zastosowały go jak maskę do włosów. Wiele z nich od razu zarzuciło stosowanie maski.

Ocena czy produkt spełnił moje oczekiwania.

          Osobiście z produktem wiązałam wielkie nadzieje pod kątem wzrostu włosów. W Internecie znalazłam mnóstwo opinii, (co prawda o HB Castor Oil) o powalającym wręcz działaniu maści na wzrost włosów. Oczywiście widziałam mnóstwo zdjęć przed i po, na niektórych włosy poszły do przodu nawet o 5 cm. Po własnych doświadczeniach wiem, że taki wzrost przy stosowaniu tego typu produktu jednak możliwy nie jest i te wpisy można spokojnie wcisnąć między bajki.
        Widzę pozytywny wpływ pielęgnacyjny Super Gro na włosy. Jestem zachwycona efektem uniesienia włosów u nasady i zwiększenia ich objętości, który to efekt utrzymuje się  ładnie do następnego mycia. Niestety skutków ubocznych Super Gro ma sporo i jak dla mnie są one dość poważne gatunkowo.

Moja ocena czy kupiłabym produkt ponownie.

           Nad ponownym zakupem produktu poważnie bym się zastanowiła. Szczerze mówiąc z ulga zakończyłam miesięczne zmagania z Super Gro. Nie przypominam sobie żeby stosowanie jakiegokolwiek innego produktu do włosów było tak męczące i uciążliwe. Gdyby gdzieś udało mi się znaleźć jakąś instrukcję stosowania maści na całe włosy (bo późniejszej konieczności walki ze zmyciem jej przez 3 dni), albo co najmniej efektywnego zmycia za pierwszym razem (bez konieczności prania włosów w szamponach oczyszczających przez kilka dni) to pokusiłabym się o ponowne sięgnięcie po produkt. Na razie sobie odpuszczam.

Tutaj moje włosy przed terapią(13 luty).
Po terapii (20 marca)

Po terapii.


A jakie są Wasze wrażenia/ doświadczenia z tym produktem? Czy macie jakiś własny na niego sposób? Co sądzicie o jego wpływie na porost włosów?

Pozdrawiam

You Might Also Like

0 komentarze

Najnowsze wpisy

Szukaj w tym blogu

Blog Archive

POLUB MNIE NA FACEBOOKU