Mój pierwszy raz…czyli dlaczego powstał ten blog?

23:30:00

Początek nowego roku to generalnie czas zmian i wyznaczania sobie nowych celów w życiu. Moim noworocznym postanowieniem jest właśnie założenie własnego bloga, na którym będę dzielić się z Wami moimi doświadczeniami kosmetycznymi. Żyjemy bowiem w czasach różnorodności i dużej konkurencji zwłaszcza jeśli chodzi o rynek kosmetyczny.  Oferowane nam są miliony różnych produktów pielęgnacyjnych i kolorowych. Produkty te otaczają nas dosłownie wszędzie, a ich reklamy, zwłaszcza ostatnio, wręcz atakują nas w Internecie. Jak wybrać takie, które najlepiej będą służyły właśnie Tobie?
Na własnym przykładzie zauważyłam, że dużym ułatwieniem przy dokonaniu wyboru produktów są blogi i vlogi kosmetyczne. To głównie one dostarczają mi wiedzy o istnieniu nowych produktów. Z nich również dowiaduję się tego, że produkty zostały przetestowane przez osobę o nich mówiąca i uznane za godne polecenia. Niestety nierzadko albo brakuje recenzji wszystkich interesujących mnie produktów bądź też recenzje te nie są na tyle pełne, żeby do dokonania zakupu wystarczyłoby mi proste stwierdzenie: tak to jest właśnie to czego potrzebuje. Tym sposobem do moich rąk trafiają rzeczy, które później nie do końca spełniają moje oczekiwania. To właśnie natchnęło mnie potrzebą uzupełnienia „internetowej skarbnicy wiedzy kosmetycznej” o moje własne doświadczenia i opinie.
Nie zamierzam w tym miejscu rozpisywać się o sobie, napomknę jedynie o tym, iż kwestią kosmetyków i produktów kosmetycznych jestem zafascynowana od lat. Muszę też przyznać, iż jestem niepoprawną konsumentką, bezustannie dokonującą zakupów, testującą nowości i poszukującą perełek. Od kilku już lat szukam optymalnej dla siebie pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Mam nadzieję, że tworzenie tego bloga z Waszą pomocą i wsparciem sprawią, że w końcu uda mi się takową znaleźć. Moim marzeniem jest zaś to, żeby blog ten stał się Internetowym zakątkiem w którym miło spędzicie czas, a także znajdziecie przydatne informacje.

Jak możecie się domyślać jest to mój pierwszy blogowy wpis i pierwszy publiczny wpis w Internecie w ogóle. Wiem, że początkowo blog ten może wyglądać bardzo amatorsko, za co z góry przepraszam. Jestem dopiero na etapie poszukiwania odpowiednich narzędzi do jego prowadzenia i ulepszania, toteż bardzo proszę o wyrozumiałość i wszelkie sugestie. 

You Might Also Like

0 komentarze

Najnowsze wpisy

Szukaj w tym blogu

Blog Archive

POLUB MNIE NA FACEBOOKU