Czy można wyraźnie poprawić stan skóry z niedoskonałościami w zaledwie trzy dni? Jak działa soniczna szczoteczka do oczyszczania twarzy? Foreo: Luna Mini.

18:33:00


Dziś co nieco o oczyszczaniu twarzy, czyli soniczna szczoteczka do mycia twarzy Foreo Luna Mini wersja pierwsza w pigułce(obecnie pojawiła się Luna Mini 2).

Dlaczego pojawiła się u mnie ta właśnie szczoteczka?

Swoją nową pielęgnację cery chcę zbudować od podstaw czyli od porządnego oczyszczania twarzy. Do tej pory skórę oczyszczałam używając żelu myjącego do twarzy, a twarz myłam rękami. Następnie za pomocą płatków kosmetycznych i płynu do demakijażu usuwałam wszystko co na twarzy zostawało. Zazwyczaj musiałam użyć ok. 5 płatków kosmetycznych, żeby na ostatnim nie znaleźć zanieczyszczeń. Mam za sobą próby stosowania różnych gąbeczek, szmatek, ręczniczków i szczoteczek do mycia twarzy – wszystko kończyło się podrażnieniem cery. Z obawy przed podrażnieniem skóry i w konsekwencji nie możliwością korzystania z urządzenia długo odwlekałam zakup szczoteczki elektrycznej. Z góry skreśliłam szczoteczki z włosową końcówką, ponieważ nie wyobrażałam sobie, że mogą one nie podrażnić mojej skóry. U jednej z blogerek podpatrzyłam Lunę Mini, która zafascynowała mnie nietypowym designem i swego rodzaju nowym podejściem do kwestii oczyszczania.

Opis:

Luna Mini jest soniczną szczoteczką do oczyszczania twarzy. Szczoteczka jest niewielkich rozmiarów – z łatwością mieści się w dłoni (na oko ok. 5 cm X 5 cm). Ma owalny kształt i odmienny od tradycyjnego design. Zbudowana jest z antybakteryjnego, antyalergicznego, miękkiego, bardzo przyjemnego w dotyku sylikonu, który zapewnia wysoką higieniczność urządzenia. Z przodu w górnej części znajdują się małe, wypustki czyszczące (dla cery suchej, delikatnej, mieszanej), pośrodku jest przycisk do włączania, wyłączania i regulacji pracy (dwa tryby prędkości) urządzenia. Na dole znajduje się przeźroczysta podstawka, która świeci się na fioletowo gdy włączamy urządzenie. Z tyłu u góry również mamy wypustki myjące nieco grubsze niż z przodu (dla cery tłustej), a pośrodku mamy wtyczkę podłączenia ładowarki. Mój kolor to petal pink, pozostałe kolory można zobaczyć na stronie producenta.


Szczoteczka zapakowana jest w przeźroczyste plastikowe opakowanie. Wygląda to bardzo estetycznie i schludnie. W opakowaniu ponadto znajdziemy instrukcję obsługi, kartę gwarancyjną i kabelek USB do ładowania urządzenia.  Za pomocą karty gwarancyjnej rejestrujemy urządzenie na stronie producenta i otrzymujemy 2-letnią ograniczoną gwarancję oraz 10-letnią gwarancję jakości. W ulotce quick start w bardzo prosty i przystępny sposób,  za pomocą obrazków przedstawiono sposób mycia twarzy i czyszczenia szczoteczki po użyciu. Na stronie internetowej znajdziemy przydatne, krótkie i proste instrukcje dzięki którym dowiemy się jak pielęgnować twarz przy użyciu Luny.


            
            Jak widać powyżej zabieg jest bardzo prosty i szybki: zwilżamy twarz, nakładamy żel do mycia, zwilżamy szczoteczkę, włączamy ją i przez 30 sekund szczotkujemy brodę i okolicę żuchwy, przez 15 sekund okolice czoła, nosa i policzków. Po skończonym zabiegu wyłączmy urządzenie, opłukujemy twarz wodą, szczoteczkę myjemy i suszymy. Całość zajmuje najwyżej 2 minuty.
            Jeśli zaś chodzi o ładowanie urządzenia robimy to za pomocą dołączonego do zestawu kabla USB. Szczoteczkę należy zasilić prądem w momencie gdy światełko u podstawy zaczyna pulsować. Ładowanie trwa ok. 1 godziny.

Co obiecuje producent?
           
Na stronie producenta czytamy : „wystarczy tylko 1 minuta zastosowania dwa razy dziennie dla poprawy kolorytu skóry w zaledwie 3 dni. Niedoskonałości wywołane zanieczyszczeniami są delikatnie oczyszczone, po czym skóra lepiej wchłania składniki odżywcze kosmetyków, wyglądając zdrowo i promiennie.
SKUTECZNE I DELIKATNE OCZYSZCZANIE
Sekretem LUNA™ mini jest połączenie pulsacji T-Sonic™ z silikonową szczoteczką wyposażoną w miękkie wypustki. 
DELIKATNE I ZARAZEM GŁĘBOKIE OCZYSZCZANIE
Ta kombinacja zapewnia delikatne złuszczanie martwego naskórka, usunięcie pozostałości makijażu, dogłębne oczyszczenie porów z brudu i sebum w 99.5%* oraz polepsza wchłanianie wszelkich produktów do pielęgnacji skóry”.

Jakie są moje oczekiwania?

            Przede wszystkim chcę, żeby szczoteczka dokładnie oczyszczała moją skórę, jednocześnie nie podrażniając jej. Liczę także na to, że używanie urządzenia nie będzie uciążliwe (częste ładowanie, czyszczenie).

Czas testu:
           
Szczoteczkę zamierzam testować przynajmniej 1 miesiąc – codzienne używanie zaczęłam 10 stycznia.

Cena:

        Pierwotnie koszt szczoteczki wynosił – 99 funtów (UK), 499 złotych (PL), w chwili obecnej na stronie foreo.com jest to 85 funtów.

Dostępność:

Stacjonarnie dostępna w sieci aptek/drogerii Boots (UK), a także w drogeriach Douglas (PL), z łatwością można też ją zakupić w Internecie.



            To wszystkie istotne informacje wstępne na temat Luny Mini. Moje przemyślenia i ocenę urządzenia dostępne tutaj. 

A czy Wy macie jakieś urządzenia do oczyszczania twarzy, które polecacie? Co sądzicie o Lunie Mini?


Pozdrawiam


You Might Also Like

0 komentarze

Najnowsze wpisy

Szukaj w tym blogu

Blog Archive

POLUB MNIE NA FACEBOOKU